Jak prezentovat lisování kovových dílů široké laické veřejnosti neotřelou formou, která zaujme? V PAMETu nás napadlo propůjčit jednotlivým kusům kovu duši v rámci kampaně Lisování je umění.
Naším záměrem při výrobě jednotlivých děl bylo akceptovat preciznost a dokonalost jednotlivých výlisků – napadla nás tedy analogie s přírodou. Jednotlivé námi vyráběné kovové výlisky jsme nafotili ve vysokém rozlišení a s pomocí umělé inteligence je naskládali do 12 skulptur živočichů, které jsme následně zkompletovali v dílně a jednotlivým kusům kovů a plechů jsme vdechli život. Co kus, to příběh.
A tyto příběhy nyní bude možné sledovat na našich profilech na Facebooku a Instagramu, kde budeme v průběhu celého roku umisťovat časosběrná videa z výroby a další tématické příspěvky.
“Celý proces nafocení, naskenování a výroby nám trval půl roku. Věříme, že naší kreativou oslovíme veřejnost na našich sítích.”
Ing. Michal Birkáš, MBA, marketér PAMETu
Uvidíte mimo jiné přenesení jednotlivých děl do epoxidové pryskyřice pro jejich zakonzerování a následnou prezentaci v prostorách PAMETu, nebo nafocení ve vysokém rozlišení pro použití na velkoplošných tiscích a pro výrobu kalendáře na rok 2025.
Kampaň Lisování je umění završíme koncem roku vernisáží.
Sledujte nás na Facebooku a Instagramu
- Facebook PAMETu – www.facebook.com/pametcz
- Instagram PAMETu – www.instagram.com/pametcz